Recent

How to protect Facebook account from Hackers



Facebook is most popular social networking site and really it is so much needy for us. But the main thing is the security of Facebook. Now a days we are worried about hackers. But you can protect your account from hackers by increasing the protection level of your facebook account.

Today I will tell you how to increase the protection level of your Facebook account. Not only this, you have to activate the 2nd Step Verification that is enable Facebook Login Approval for account protection for securing your account from the Hackers. Now directly I'm going to the process to increase the protection level of your Facebook account.

How to increase the protection level of your Facebook account:

Step 1: Firstly log in to your facebook account, and then click this [Link].

Step 2: Now it will redirect to your facebook account and it will ask for your facebook password. So just enter your facebook password and click on the Continue button.




Step 3: Now it will ass to set a security question. Please remember the answer of that security question for life long. Because, if you want to log in from any unknown device then facebook will ask this security answer. Also look at your Overall Protection level, it will show Very Low. So just answer your security question and click on Save and Continue button.




Step 4: Now another window will open, and it will ask for another email, so just add your another email and click on Next button.


Step 5: Now comes to the final step. Add your mobile number and hit the Save and Continue button.


After all these steps your overall protection is done. Now your account is more secure than previous. 


I think this tick will help you the most. If you will face any problem during activation of this protection then feel free to ask me. Now It's your turn to share this post with your friends and write your reviews in comment box. Feel free to follow us by Email to get our updates and upcoming amazing tutorials direct to your mail id...




Share on Google Plus

About Techzoop

    Google+ Comment
    Facebook Comment

4 comments:

  1. Replies
    1. Thanks man... Stay connected for the upcoming tricks....

      Delete
  2. đồng tâm
    game mu
    cho thuê nhà trọ
    cho thuê phòng trọ
    nhac san cuc manh
    số điện thoại tư vấn pháp luật miễn phí
    văn phòng luật
    tổng đài tư vấn pháp luật
    dịch vụ thành lập công ty trọn gói
    lý thuyết trò chơi trong kinh tế học
    đức phật và nàng audio
    hồ sơ mật dinh độc lập audio
    đừng hoang tưởng về biển lớn ebook
    chiến thắng trò chơi cuộc sống ebook
    bước nhảy lượng tử
    ngồi khóc trên cây audio
    truy tìm ký ức audio
    mặt dày tâm đen audio
    thế giới như tôi thấy ebook

    nói: “Lưu Phong xin ra mắt Tĩnh vương gia.” Cách xưng hô như thế này là hợp lý nhất. Hắn không lấy quan chức ra xưng hô là vì chức vụ Cẩm Y Vệ của hắn hoàng đế chưa hề chính thức sắc phong.

    Bất quá chỉ bấy nhiêu thôi cũng khiến cho toàn thể quan viên ơ đây giật bắn cả mình….nhân vật trong truyền thuyết mà mọi người tưởng là ba đầu sáu tay. Chủ nhân của Thiên Thượng Nhân Gian, đại thiếu gia của Phượng viên không ngờ lại là một công tử phong lưu tiêu sái như vậy.

    Mấy vị tiểu thư con các quan viên nhìn hắn, trong ánh mắt thậm chí nhìn hắn như lang như sói, dâm ý trong lòng không ngừng bốc lên. Nếu có thể cùng vị công tử một lần giao hoan thì dù chết cũng cam lòng.


    Tĩnh vương gia trong mắt hiện lên một tia tán thưởng, trong lòng thầm khen hắn quả nhiên là rồng trong loài người. Trách không được Vương Đức Vọng và Ân Nguyên Đạo đều muốn hắn trở thành con rể của mình.

    Tán thưởng trong lòng nhưng mặt ngoài Tĩnh vương gia vẫn không biểu lộ thái độ gì, lạnh nhạt nói: “ Ngươi chính là Lưu Phong? Không sai…”

    Đối mặt với thái độ của Tĩnh vương gia, Lưu Phong cũng không thèm để ý. Nói như thế nào thì mình vẫn là hậu bối. Tuy nhiên không vì thế mà khiếp sợ, hắn thản nhiên nói: “Tiểu tử chính là Lưu Phong.”

    Tĩnh vương gia liếc nhìn Lưu Phong đang muốn nói tiếp thì lúc này một trận xôn xao lại nổi lên. Một vị công tử mặc hoa phục cùng thuộc hạ tiến vào đại sảnh.

    “Yến vương tam công tử Chu Phi Cao phụng mệnh gia phụ đến đây chúc mừng lão Vương gia phúc thọ an khang.” Không phải là oan gia của hắn đây sao? Đích thị người đang nói chính là Tam đầu heo.
    Nành bình thản, hay tay vít lấy cổ hắn, kiều mỵ nói : “Phu quân, chỉ cần trong lòng chàng yêu thiếp là được, thiếp chỉ cần như vậy là đủ rồi. …. Vương Đông Đông kia nếu chàng thích thì thiếp cũng không phản đối…” Ân Tố Tố

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tôi không thể hiểu ngôn ngữ tiếng Việt , và nó là như vậy khó khăn và thời gian tham gia dịch của bạn tất cả các bình luận . Vì vậy, tôi yêu cầu bạn nếu bạn biết tiếng anh thì chỉ nhận xét trong ngôn ngữ tiếng anh , khôn ngoan xin dịch bình luận của bạn khác sang tiếng Anh và sau đó nhận xét nó ...

      Cảm ơn bạn ... Ghé thăm chúng tôi một lần nữa ...

      Delete